Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Έυφημος Μνεία!

Αυτός:
"θα παραγγείλω πίτσα` θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"

Αυτή:
"Οχι."

Αυτός:
"Ok."

Αυτή:
"...ή άραγε να παραγγείλω;!"

Αυτός:
«Τι να σου παραγγείλω;"

Αυτή:
«Δεν ξέρω."

Αυτός:
«Τι δεν ξέρεις; Αν θέλεις κάτι;"

Αυτή:
«Οχι."

Αυτός:
«Πεινάς;"

Αυτή:
«Δεν έχω ιδέα, μπορεί κάπως ..."

Αυτός:
«Τι σημαίνει κάπως ...;"

Αυτή:
«Σημαίνει, ότι δεν είμαι σίγουρη."

Αυτός:
«Εγώ όταν πεινάσω το καταλαμβαίνω."

Αυτή:
«Μπορεί να πεινάσω μετά."

Αυτός:
«Τότε να σου παραγγείλω κάτι."

Αυτή:
«Και αν δεν πεινάσω ...;»

Αυτός:
«Τότε μην το φάς."

Αυτή:
«Μα θα είναι σπατάλη."

Αυτός:
«Το φυλάς για αύριο."

Αυτή:
«Και αν δεν έχω όρεξη αύριο για πίτσα;"

Αυτός:
«Η πίτσα τρώγεται πάντα."

Αυτή:
«Εγώ δεν την τρώω."

Αυτός:
«Τότε διάλεξε κάτι άλλο."

Αυτή:
«Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα."

Αυτός:
«Τότε πίτσα."

Αυτή:
«Όχι."

Αυτός:
«Επομένως τίποτε."

Αυτή:
«Αχ... δεν ξέρω."

Αυτός:
«Με έχεις τρελάνει...."

Αυτή:
«Γιατί δεν παραγγέλεις για σένα...;"

Αυτός:
«Οπως νομίζεις ..."

Αυτή:
«Αλλά πάρε την πίτσα με το Χαμ"

Αυτός:
«Μα δεν μου αρέσει το Χαμ."

Αυτή:
«Εμένα όμως μ' αρέσει."

Αυτός:
«Νομίζω είπες να παραγγείλω για ΜΕΝΑ ...;!"

Αυτή:
«Αυτό να κάνεις."

Αυτός:
«Και γιατί τότε με Χαμ ...;»

Αυτή:
«Στην περίπτωση που θα πεινάσω όταν έρθει το φαγητό σου."

Αυτός:
«Ε... Και;"

Αυτή:
«Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει;"

Αυτός:
«Γιατί να φάς εσύ;"

Αυτή:
«Και γιατί όχι...;"

Αυτός:
«Μιά στιγμή ....θα παραγγείλω εγώ για ΜΕΝΑ, κάτι που να μπορεί να φάς ΕΣΥ, αν και εφόσον πεινάσεις....;!"

Αυτή:
«Ακριβώς!"

Αυτός:
"Και τι θα φάω ΕΓΩ σε παρακαλώ;"

Αυτή:
«Μα σου είπα, μπορεί να μην πεινάσω..."

Σημείωση:
"ΑΥΤΟΣ" όχι μόνο απηλλάγη τελεσίδικα από την κατηγρία της ανθρωποκτωνίας, καθώς του αναγνώρισε το αναγνώρισε το δικαίωμα της αυτοάμυνας, αλλά οι δικαστές του Εφετείου του απένειμαν και και έυφημο μνεία ..........

Δεν υπάρχουν σχόλια: