Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Το Michelin Energy Saver στο sx4 σε ελαφρώς χιονισμένο και παγωμένο οδόστρωμα.















Προϋποθέσεις της δοκιμής:

Τα Michelin Energy Saver 205/60/16 που δοκιμάστηκαν είναι κατασκευής 47/11, είχαν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο την 24/12/2011 και μέχρι την 15/01/2012 είχαν διανύσει 500χλμ περίπου.

Η δοκιμή έλαβε χώρα την 15/01/2012 στις 10:00 το πρωί και σε θερμοκρασία -3C σε ελαφρώς χιονισμένο και παγωμένο οδόστρωμα και με το AUTO συνεχώς σε λειτουργία.



Αποτελέσματα:
Το MES, καίτοι θερινό ελαστικό, είναι και εκτός δρόμου ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ (τουλάχιστον για τα δύο πρώτα έτη της ζωής του). Στο παγωμένο οδόστρωμα προσδίδει στο sx4 σίγουρο κράτημα ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα. Σε ανηφόρες και κατηφόρες με παγωμένο οδόστρωμα, με σταθερό γκαζι το sx4 ΔΕΝ εκθέτει. Το γεγονός ότι το MES έχει οριζόντιες αυλακώσεις (και όχι ενιαίες επιφάνειες, "φαλακρές" επιφάνειες) νομίζω ότι κάνει την όλη διαφορά σε πορεία εκτός δρόμου (για του λόγου του αληθές δείτε τις φωτό Νο 1, 2, 3, 4). Άλλωστε ελαστικά που απευθύνονται σε πορείες σε χιόνι και σε λάσπη (M+S) απλά έχουν περισσότερες οριζόντιες αυλακώσεις από το MES.

Θέλωντας να πιέσω αυτοκίνητο και ελαστικά πιο πολύ μπήκα με το sx4 σε λιβάδι, στο οποίο υπήρχε απάτητο και παγωμένο χιόνι 10 εκατοστων περίπου πάνω σε χόρτα και λάσπη,παγώμένα και αυτά. Μέχρι τη μέση του λιβαδιού το αυτοκίνητο βάδισε αρκετά καλά (είπαμε με το AUTO συνεχώς σε λειτουργία και με σταθερή και πάντα μικρή ταχύτητα), οπότε και σταμάτησα για να τραβήσω τις φωτό που βλέπετε (Νο 5, 6, 7, 8, 9). Έπειτα αγνώντας τις συμβουλές της αντιπροσωπίας ("... όταν πρόκειται να ξεκινήσεις σε χίονι, σε άμμο και σε λάσπη θα το Lockάρεις το αυτοκίνητο!!!!"...) προσπάθησα να ξεκινήσω μόνο με το AUTO. Το αυτοκίνητο κινήθηκε για λίγο αλλά γρήγορα έχασε την πρόσφυση και ακινητοποιήθηκε. Έπειτα Lockάρα και πηγαίνοντας λίγο μπροστά και λίγο πίσω, το αυτοκίνητο σχετικά σύντομα αποκολλήθηκε και βγήκε κανονικά στο δρόμο (είπαμε το MES ΘΕΡΙΝΟ ελαστικό είναι μόνο ....) Το τί άφησε το sx4 με το MES και με το Lock στο λιβάδι δείτε το στις φωτό ΙΧΝΗ_1 και ΙΧΝΗ_10

Συνοψίζοντας, το MES με το Lock βγάζει το sx4 καθαρό σε σχετικά δύσκολα σημεία και με το AUTO (το οποίο είναι πολύ ευαίσθητο και ανταποκρίνεται ακαριαία) βαδίζει με άνεση και σιγουριά σε παγωμένο οδόστρωμα. Δεν μπορεί να συγκριθεί καν με το εργοστασιακό του Continental, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι ακατάλληλο για το αυτοκίνητο αυτό - Με το Lock σε λειτουργία και σε λίγο χιόνι το αυτοκίνητο ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ. Ας ελπίσουμε ότι η Michelin θα εισάγει στην Έλλάδα και το λίγο πιο άγριο mxv4 (δείτε το εδώ: http://tires.tirerack.com/tires/Michelin%20Mxv4%20205%2060-16) το οποίο θα κάνει το sx4 πραγματικά αχτύπητο παντού .....

Δεν υπάρχουν σχόλια: